چگونه برای درمان بیماری کلیه کراتینین 390 در خارج از کشور
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری کلیه کراتینین 390 در خارج از کشور

دو روز پیش، دکتر به من گفت که کراتینین سرم به 390 و عملکرد کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده است. آیا من می توانم آن را لغو کنم؟ یا من باید به دیالیز در حال حاضر؟

سطح خود را از کراتینین، که به معنی کلیه شما شده است در برخی از درجه آسیب دیده است. اما از آن است بیش از حد بالا نیست، بسته به سطح کراتینین شما در مرحله 3 بیماری کلیه هستید، آن را یک گام مهم برای بیمار بیماری های کلیوی است. اگر بیمار می تواند این فرصت را به را به درمان مناسب را، آنها ممکن است فرصتی برای یک زندگی با کیفیت، مصرف دیالیز نمی کنید. با این حال، به عنوان زمان می آید که شما نمی توانید کنترل کنید وضعیت آنها خوب است، آن است که بدتر عملکرد کلیوی بیشتر است. علاوه بر این، آن را به ارگان ها و بافت های بدن را تحت تاثیر قرار. سپس، شما باید به صورت دیالیز و پیوند کلیه، دیر یا زود.

به عنوان یک دکتر، من شما را به دیالیز می خواهید نیست، زیرا می تواند کلیه های آسیب دیده را بازیابی کنید و یا حفاظت از بقیه از آسیب بیشتر. در اینجا من به شما توصیه نوآوری طب چینی، است که به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده است. این که یکی از درمان های موثر برای درمان بیماری های کلیه به اثبات رساند. این چهار عملیات اصلی و پایه، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد هستند و افزایش عروق خونی است. این چهار توابع، آن را می توانید چند درجه از بیماری های کلیوی را تغییر دهید. برای بیماران با کراتینین 390، آنها یک شانس بزرگ برای کنترل بیماری خود را کاملا، بنابراین به عنوان به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید با ما نامه ارسال و یا Asya.yue@mail.ru مشورت با دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707 بلافاصله، ما سعی خواهیم کرد ما بهترین را به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: